Veelgestelde vragen

Heb je nog een vraag? Wij helpen je graag verder met onze meestgestelde vragen.

Deelnemen

Op de startpagina van onze website kan je je aanmelden voor onze acties. Dit doe je door jouw gegevens achter te laten, nadien kan je deelnemen aan de acties.
Blijf je graag automatisch op de hoogte van nieuwe acties? Schrijf je dan zeker in op de nieuwsbrief!
Neen. Via jouw account kan je telkens maar 1 voucher per actie gebruiken. Elke account is namelijk gelinkt aan een uniek e-mailadres. Meerdere accounts? Onze frituristen zijn ervan op de hoogte dat elke consument maar 1 voucher mag inleveren per actie. Dit zal dus niet werken.

Het is wel mogelijk om als gezin meerdere vouchers in te ruilen, zij het wel maar 1 bon per frituurbezoek en maximaal 2 per gezin tijdens de looptijd van de actie.
Download de app in de iOS Store of in de Play Store. Maak een account aan of meld je aan met je bestaande account. Tik bij de lopende actie op “Deelnemen”. Kies hierna de frituur bij welke je de voucher wenst om te ruilen. Let op! Doe dit pas wanneer je effectief in de frituur bent! Activeer dus pas de voucher via de app wanneer je je in de frituur bevindt. Anders kan het zijn dat de voucher niet aanvaard wordt door de friturist.
De lijst van alle deelnemende frituren vind je hier terug.
Een frituur kiest natuurlijk zelf of ze wenst deel te nemen aan onze Fritkotacties. Wij kunnen ze niet verplichten.
Het kan ook zijn dat ze een bepaald product niet verkopen en dus niet kunnen meedoen.

De frituur kent ons niet? Vertel hun eventjes over ons. ;-) Wij sluiten hen graag aan bij onze frietfamilie.

Mijn voucher

Via app: zie Hoe kan ik deelnemen via de app? Via mail: in bijlage van je mail kan je de voucher terugvinden, print deze af en neem deze mee naar je frituur. Rechtstreeks via website: meld je aan op de homepagina en kies voor \"Deelnemen\". Hier kan je je voucher afdrukken of downloaden!
Nog even geduld. Het kan zijn dat hij met vertraging toekomt. Heb je na een tijdje je voucher nog steeds niet ontvangen? Klik via de website op \"deelnemen\", daar kan je de voucher afdrukken of downloaden. Lukt dit ook niet? Mail dan naar info@fritkotactie.be. Zij helpen jou graag verder.
Indien de voucher geldig is en geweigerd wordt door de friturist, mag je contact opnemen met info@fritkotactie.be. Wij bekijken samen met jou waar het fout liep.
Heb je de voucher per ongeluk in de app geactiveerd, zonder dat je deze kon inwisselen? Neem dan vlug even contact op met info@fritkotactie.be. Zij helpen je graag verder.

Mijn account

Nadat je ingelogd bent, kan je in jouw account kiezen om jezelf in te schrijven op de nieuwsbrief.
Bij het inloggen kan je kiezen voor \"wachtwoord vergeten\". Door hierop te klikken en jouw e-mailadres in te voeren, ontvang je van ons een mail. Deze mail bevat een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen! Deze keer niet vergeten hé… :)
Ga naar \"mijn account\". Hier kan je je gegevens wijzigen; naam, e-mailadres, inschrijving op de nieuwsbrief, …